Cara Nak Buat Lc 135 Laju

Walaupun lebih elok ikut saja nasihat pomen atau tetapan default ECU aftermarket pengetahuan mengenai cara. Dah laju dah tu bagi aku.


Lc135 Spec Fz Piston To Deck Volume Compression Ratio Cr Part 1 Youtube

Seperti yg kita tau lc baru ngan lama ada beza.

. CARA KIRA TAKAT CUT-OFF HAD REV ENJIN. BTC USD Gold USD. BTC USD Gold USD.

Kerja mcm sireh je. Hi 2 all nouvo lc owner my scoot odometer reading r 2K but i only manege too get 110 for the. Page 1 of 2 - Camne Nk Buat Nouvo 135 Lc Laju.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini. Macam Mana Nak Buat Bagi Laju. Sentul aku tak caya la.

Tip penjagaan Motorsikal LC135. Hantar pusat servis yamaha atau mana-mana workshop suruh diorang buat flush coolant radiator. Sep 17 2008 6 Overclock.

Siapa nak dalam E-books. 7 Cara untuk matikan adalah seperti berikut. Sini ada beberapa tips untuk pengguna Yamaha LC 135 yang nak.

Alaa korang nibudak tu tanya nak bg laju je moto dia. Prinsip asa nak laju motorminyak kasi lebey. May 25 2012.

Ko pakai ekjoz buluh leh laju kot. Hye serwan nk beli lc hjung blan nie. BTC USD Gold USD.

Biarla dia nak eksiden ke apa keaku dulu pun laju gakalhamdulillah ok jenasihat aku semakin laju. 74Assalamualaikum guys Video kali nie aku buat QNA sikit Satu video satu soalan senang nanti viewers cari soalan di youtube so kali nie aku share si. Jangan risau kami ada.

Saya faham mesti anda semua geram bila nak buat kerja tapi laptop lembab seperti otak anda. Kita orang buat khas untuk korang ni harga dia kita orang dah buat macam hah ini lima rahsia buat motor LC one to fair laju dan tahan. Jun 1 1200 AM.

Mcam ni lah bro uncl nasihatkan klo bro nak pi dn balik keja dgn memecut 180km tiap2 hari bro bli je moto besor je bro. - posted in Small Bike. LC 5 speeddah banyak.

Akan ada lagi motor lagi lajuhahaha bagi saya yang modi motor niuntuk kepuasan diri sajenak sedap bawak dekat highwaymotor saya spec hiwaydan setakat ni saya berpuas. Tutorial cara memasang cover enjin dan cover radiator motor Yamaha LC 135 tanpa menggunakan sebarang bracket tambahan. Sini ada beberapa cara boleh lajukan motor tanpa usik enjin.

BTC USD Gold USD. SEJARAH YAMAHA LC 135. Klik pada butang start kemudian taipkan servicesmsc dan enter.

Org kata lc 5speed ni mcm fz susah nak buat betul lekwn komen sikit. Lupa da ko tau kat mana nak buat benda lonkang sleeve tu susah tul nak cari foundary kat KL ni. Pada keluaran pertama LC 135 boleh lari laju gila sebab masa tu model ni tak ada cut off lagi.

Klo di lihat pda mod bro tu dah kira mencukupi160km riding tgak kira laju bro. Jun 1 1200 AM. Cara Nak Buat Lc 135 Laju.

Jun 1 1200 AM. Bukan ape moto yg dah mod extreem ni x tahan brotapi klo bro brkemampuan utk mod dn trus mod itu trpulanglah. Walaupun tangki sekecik 4 liter tapi dengan cara penunggangan yang berhemah.

Other Apps - June 01 2022 Take Note Ye Guys Sayang Korang Hehe Scroll Ig Kami Kalau Nk Tengok. Okay sedia maklum lah tujuan aku buat blog ni untuk pengguna LC diluar sana tahu. MeterhandelT forkswing arm sport rim ori dr mtr LC125z enkei.

Kita orang buat khas untuk korang ni harga dia kita orang dah buat macam hah ini lima rahsia buat motor LC one to fair laju dan tahan. Kalau setakat nak buat pergi kerja balik kerja. Buang duit jew huhuhu.

BTC USD Gold USD. Tp yg offer kat aku cara modi mcm ni mahal la upah nye dalam rm300 gak la dia offer blok 60mm siap bypassoring by pass tu pulak direct ke radiator aku rasa. Siapa nak E book ni.

Kalau nak check coolant Motorsikal LC 135 ni korang boleh. Jun 1 1200 AM. Kalau tak nak buka enjin tak dapat ke buat motor laju sikit.

New posts Search forums. Hi sume warga Nouvo LC kalo korang area Sg Buluh nak buat scooter service ke nak laju kan pick up ke nak need for speed kan scooter korang boleh follow add IG. Part2 len aku suke pakai yg ori std dr moto lc moto2 lain janji mmg asal dr moto tu keluaq kilang mcm fork aku mod jew x tu 125z punyeMONO aku suke mod yg std punye sebb lebih murah dan lebih kureng jew rase pakai dgn OHLINSYSSGAZI.

Kalau orang lain aku tak tau lah samada kisah akan kelajuan sebenar 135 LC ni. Skroll ke bawah dan cari Window Search. Assalamualaikum semoga pembaca sentiasa sihat sejahtera.

Aku baru beli lc thn 2009 dri member aku gak. Macam Mana Nak Buat Lc 5 Speed Laju.


Yamaha Lc 135 Edisi Kurang Panas


21 Cara Set Timing Lc135 Dengan Betul Set Retard Camshaft Timing Motovlog Youtube


5 Perkara Perlu Anda Tahu Sebelum Tukar Ecu Aftermarket Untuk Bikin Motor Laju


Saiz Sprocket Yang Terbaik Untuk Lc135 5s Aku Setakat Ini Youtube

Comments

Popular posts from this blog

Contoh Isi 6 Karangan Spm Bm

Cara Buat Event Perkahwinan Di Facebook